14 oktober 2013

Hey oh, never let go of me. Hold tight, it’s gonna get hard to breathe.

I fredags åt jag jessi och sara lunch på vivaldi sen gick vi
en sväng på stan. Köpte ett par leggings som jag velat ha länge,
+ fick de för 40% billigare! Sen på kvällen åt jag tacos
med mami och papi sen kollade vi fotbollen/idol. 
Lördagen var jag mest ute i det fina vädret, träffade
älskling på kvällen. Vi lagade pommes & fläskfilé och åt
världens godaste glass med smak av strawberry cheesecake!
Söndag åkte jag med familjen till Vingåker,
blev en pälsmössa från Hollies och en ljuslykta. 
Söndagkväll bjöd päronen på mat och sen hade jag&mami
fixat en skit god efterrätt!

Och idag, tränat och varit på erikslund med mami.
Köpte nya gardiner och massa annat till hemmet.
Nu ligger jag i soffan och kollar på tv med älskling.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar