17 augusti 2012

"sommaren är kort, det mesta regnar bort.."

Trippen till ullared va galen, på vägen dit lurade gps:en oss och vi hamnade på nått sätt i Karlskoga som va typ 8mil åt fel håll........ Efter typ "Sverige runt" på alla miljontals små vägar och hundra timmar senare kom vi äntligen fram till Ullared! Jag och Jessi va rätt förvirrade vart vi skulle så tur Vera hitta där inne!

Fick med mig lite grejer ialf, en tshirt till babe, en vägg dekoration till hans lägenhet, ram till mitt rum, parfym, tips, rakblad, drinkmix, smink, träningslinne, hjärt form och lite till! Kunde ha handlat för mycket mer än 700, men blev snål.

På vägen hem gick det bättre, tog E18an osv... Några stopp på bland annat donken och bensinmack hann vi med på vägen hem. Kom hem till lägenhet vid 9, blev då massa gos med babe...

Ligger just nu i hans säng och väntar på att han ska komma hem med frukost :) sen ska han skjutsa hem mig så jag hinner fixa mig lite innan det blir stan med Sara och Jessi! Sen ikväll ska vi fira Vera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar