10 augusti 2012

play the moment, pause the memories, stop the pain, rewind the happiness

Igår jobbade jag, sen hann jag va hemma en sväng innan jag åkte hem
till vera som bjöd på mat och tvd avsnitt, sen runt 10 hämtade babe mig..


Imorse gjorde han frukost till mig, scramble eggs och stekta bacon. Sen åkte
vi förbi hans föräldrar på lite fika sen ner på stan en sväng, köpte en vit pälsväst
vet dock inte om jag ska behålla den, måste fundera lite.. FIck skjuts hem vid
1 tiden och sen dess har jag lagat mat och rensat bort en hel del kläder, har
dock massa mer som borde kastas men några "jag kanske kommer använda" kläder
fick stanna kvar i byrån.

Nu ska jag byta om och fixa mig, vid halv8 hämtar babe mig så ska vi ut
och käka på restaurang, sen blir det massa fredagsmys. Jobb imorgon sen
party med sara och vera, sen jobb söndag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar