30 augusti 2012

Det handlar om att hålla andan när man är kilometer under vattenytan, då är det helt mörkt överallt och änglarna i dina drömmar inte kan rädda dig. Det handlar om att kunna simma även om man dras ner i djupet fortare än bilarna som susar fram på motorvägen. Det handlar om att överleva när världen försöker krossa dig.

Torsdag.
Har hunnit med en hel del idag.... Va på gymmet imorse, har städat, varit
på stan, varit förbi arbetsförmedlingen som tog hundra år men nu äre gjort.
Och nu ligger jag i sängen, as trött.... Ska nog sätta mig och söka några jobb
sen se på nån film. Ikväll vid 6 tiden sticker jag och babe till hans stuga, blir
nog borta till lördag.. Och gud va mys det ska bli och skönt!!!
En nykter helg väntar och fan va soft! näeej måste upp och söka jobb nu.

förresten klickade hem en grej från nellys rea igår, hoppas den finns kvar
och kommer hem till mig snart!!! och köpte nya jeans idag, tvek om jag ska
behålla men det visar sig, svarta jeans slits ju så lätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar